Czy można swobodnie kupować leki na erekcję bez recepty czy konieczna jest wizyta u lekarza??

Czy można swobodnie kupować leki na erekcję bez recepty czy konieczna jest wizyta u lekarza??

Postautor: DionizyMałolepszy » 13 sty 2017, o 00:28

Dzień dobry wszystkim! Mam takie pytanie do Was. Orientujecie się może czy te wszystkie produkty związane z erekcją to można sobie kupować tak po prostu w sklepach czy potrzebne jest posiadanie recepty? Przyznam szczerze, że kompletnie nie mam w tym doświadczenia, dopiero niedawno zdecydowałem się na skorzystanie z takiego suplementu. Druga sprawa to może jesteście w stanie polecić coś skutecznego, co będzie własne bez recepty?
Awatar użytkownika
DionizyMałolepszy

Postautor: panHilary40 » 13 sty 2017, o 02:16

Co do recepty to nie, jak kupujesz suplementy to nie trzeba mieć żadnych recept. Jeśli chodzi natomiast o polecenie czegoś to niestety ze swojego doświadczenia wiem, że to co pomaga jednemu może nie pomagać drugiemu. Ja testowałem metodą prób i błędów, dopiero trzeci suplement okazał się w miarę skuteczny, choć i tak do ideału to jeszcze duuzo mu brakuje ;)
Awatar użytkownika
panHilary40

Postautor: zaskroniecXX » 13 sty 2017, o 05:14

Poczytaj sobie opinie w sieci, jest tego po prostu pełno, a do tego zawsze możesz zajrzeć sobie tutaj potency-pills-rank.pl, fajna strona z zestawieniem najbardziej popularnych suplementów. Osobiście polecam skupiać się na tych z naturalnym składem.
zaskroniecXX

Postautor: DionizyMałolepszy » 13 sty 2017, o 05:24

O proszę, bardzo fajnie, nie wiedziałem, że taka stronka w ogóle istnieje. Dzięki wielkie.
Awatar użytkownika
DionizyMałolepszy

Postautor: SonnyBuckett19 » 13 sty 2017, o 06:40