Biżuteria dla kobiety

Biżuteria dla kobiety

Postautor: CyklinONA » 10 lip 2016, o 18:45

Dzień dobry. W sumie to nie powinnam zakładać tematu, a jako kobieta sama sobie powinnam odpowiedzieć. Chodzi oczywiście o upominek dla matki. To kobieta z klasą. Chciałabym jej podarować coś odpowiedniego ego. W życiu bardzo mi pomogła. Troską, miłością, wsparciem, doświadczeniem życiowym i dobrym słowem, kiedy inni wylewali na mnie pomyje. Chciałabym jej podarować wyjątkowy prezent, symboliczny, by podziękować za to, że nie złamała się i nie przestała mnie kochać, nawet kiedy byłam na życiowym zakręcie. Niestety nie znam się na bizuterii, nie noszę. Podpowiedzcie co jest odpowiedniego dla babki z klasą, elegancką i wykwintną?
CyklinONA

Biżuteria dla kobiety

Postautor: DionizyMałolepszy » 10 lip 2016, o 19:30

Witam. Na temat biżuterii trochę się dokształciłem, bo mam trzy córki i cudowną żonę. Wszystkie moje kobiety zasługują na to co najlepsze. Podarowałem już kolię kolczyki, moje córki uwielbiają bransolety. Pierścionków też się trochę już nakupowałem. Myślę, że dla matki coś z takiej biżuterii było by odpowiednie.
Awatar użytkownika
DionizyMałolepszy

Biżuteria dla kobiety

Postautor: Elle » 10 lip 2016, o 22:13

Hejka. Ja swojej mamie podarowałam ostatnio elegancki zegarek. Taki ze zdobieniami pozłacanymi. Myślę, że to pomysł na niebanalny prezent i biżuterię nienatarczywą jednocześnie. Sama też bym chciała dostać taki upominek kiedyś od kogoś bliskiego ;)
Elle

Biżuteria dla kobiety

Postautor: CyklinONA » 11 lip 2016, o 00:04

Zegarek to nawet niekiepski pomysł. A moglibyście dać namiar na dobry sklep, gdzie można kupić eleganckie zegarki, cena w sumie nie jest dla mnie przeszkodą, zależy mina tym, aby taki upominek miał swoją wartość, przede wszystkim sentymentalną.
CyklinONA

Biżuteria dla kobiety

Postautor: panHilary40 » 11 lip 2016, o 00:13