Zawód technika elektroradiologa w Warszawie – czy łatwo o pracę?

Postautor: zaskroniecXX » 23 sty 2017, o 20:04

Witam serdecznie wszystkich, zwracam się do wszystkich osób zajmujących się elektroradiologią w Warszawie. Ostatnio czytałem taki artykuł że to jest bardzo poszukiwany zawód obecnie no a właśnie mam zamiar uzupełnić na reszcie swoje średnie wykształcenie (nie skończyłem liceum, bo wyjechałem za granicę za pracą ze względu na sytuację w rodzinie). Pomyślałem że to dobry pomysł z tą radiologią, ale wolałbym się upewnić bardziej.
zaskroniecXX

Postautor: IrmaMikołajska » 23 sty 2017, o 22:47

Nie zajmuje się tym co prawda, ale jestem z Warszawy i w zeszłym roku próbowałam się na kasę chorych zapisać do poradni radiologicznej i sądząc po długości kolejek to zdecydowanie jest duże zapotrzebowanie na takich specjalistów. Powinno być znacznie więcej w naszym mieście ich!
Awatar użytkownika
IrmaMikołajska

Postautor: Szczęściarz » 23 sty 2017, o 23:45

Ja jestem technikiem elektroradiologiem, ale trudno mi powiedzieć tak naprawdę, ponieważ od lat pracuję w jednej klinice. Ale na pewno nie obawiaj się o pensję, bo moim zdaniem jest więcej niż zadowalająca.
Szczęściarz

Postautor: LowLowLow » 24 sty 2017, o 02:08

Podobnie jak kolega też pracuję jako technik elektroradiolog w Warszawie właśnie. Dopiero niedawno zdobyłem uprawnienia, także mam stosunkowo świeże informacje z rynku pracy. Ja zostałem zatrudniony dosłownie na 2 tygodnie po ukończeniu technikum, tam gdzie miałem praktyki wcześniej
LowLowLow

Postautor: zaskroniecXX » 24 sty 2017, o 04:57

Dla mnie to bardzo dobra wiadomość :) A możesz mi podpowiedzieć, gdzie się uczyłeś?
zaskroniecXX

Postautor: LowLowLow » 24 sty 2017, o 07:53